Regulamentul programului de fidelitate “OPTIblu / Optiplaza / O51”
Forma actualizata la data de 08.12.2022
Organizator
Organizatorul programului de fidelitate “OPTIblu / Optiplaza / O51” este OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A., cu sediul in Amiral Horia Macelariu, 61-81, sector 1, Bucuresti, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr J40/1110150/2019, avand cod unic de inregistrare RO41476070.
Prezentul regulament este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, pe site-ul www.optiblu.ro / www.optiplaza.ro, incepand cu data de 05.05.2022 sau in toate magazinele OPTIblu / Optiplaza / O51.
Participantii la program sunt obligati sa respecte termenii si conditiile din prezentul Regulament, mentionate in continuare.
Programul este organizat si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in toate magazinele OPTIblu / Optiplaza / O51.
Cardului de fidelitate OPTIblu/ Optiplaza/O51 poate fi utilizat in oricare magazine din retea (OPTIblu/ Optiplaza/O51) indiferent de magazinul emitent, clientul putand astfel beneficia de aceleasi avantaje indiferent de brand-ul magazinului.
Cardul de fidelitate va fi emis in forma fizica prin urmarea pasilor comunicati de catre consultantii de vanzari din magazine.
Durata Programului
Programul de fidelitate a fost lansat la data de 07.04.2017 (OPTIblu), 01.12.2014 (Optiplaza) si 06.10.2021 (O51) si are durata nedeterminata. OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. are dreptul sa hotarasca in orice moment modificarea si/sau incetarea programului de fidelitate, afisand aceste modificari in magazine si pe site-ul www.optiblu.ro / www.optiplaza.ro, cu minim 30 de zile anterior datei intrarii in vigoare a modificarilor/incetarii programului.
Conditii de participare
Poate fi membru al programului de fidelitate si poate beneficia de un card de fidelitate orice persoana fizica care a implinit 18 ani si achizitioneaza din magazinele OPTIblu / Optiplaza / O51 produse de optica.
Varsta minima obligatorie pentru a participa la prezentul program de fidelitate este de 18 ani, impliniti cel tarziu la data completarii Formularului de Inscriere. In cazul copiilor (persoane cu varsta mai mica de 18 ani), acestia beneficiaza de o serie de avantaje, in baza cardului OPTIblu / Optiplaza / O51 detinut de catre unul dintre parinti.
Emiterea cardului OPTIblu / Optiplaza / O51 se face la solicitarea oricarui participant care achizitioneaza produse de optica din magazinele OPTIblu / Optiplaza / O51. Cardul se emite in baza unei prime tranzactii, exceptie fiind atunci cand se afla in derulare campanii de inscriere in programul de fidelitate fara indeplinirea unei conditii de achizitie, detaliate in Regulamentul de Campanii OPTIblu / Optiplaza / O51, disponibil pe www.optiblu.ro / www.optiplaza.ro și in magazine.
Fiecare participant inscris in programul de fidelitate are dreptul la un singur card de fidelitate. In cazul posesorilor de carduri care, la data de 06.05.2022, detineau doua sau trei carduri diferite (OPTIblu / Optiplaza / O51), ramane valabil cardul emis cel mai recent.
La programul de fidelitate se poate participa numai prin completarea si semnarea Formularului de Emitere Card Fidelitate si Formularului de Consimtamant Marketing, disponibile in toate magazinele OPTIblu / Optiplaza / O51. Formularele se completeaza electronic si, cu titlu de exceptie, in anumite imprejurari justificate, in format fizic.
Participantul este obligat sa completeze integral Formularul de Inscriere electronic, cu datele reale, si sa urmeze toti pasii privind inrolarea in program (confirmare adresa e-mail/numar de telefon).
Campurile sunt: Nume, Prenume, Adresa (localitate/judet), Numar de telefon, Adresa de e-mail si Semnatura.
Formularele completate fizic, cu litere de tipar, lizibile si semnate se predau personalului din magazine.
Formularul de inscriere care nu este semnat, contine date partiale sau eronate, ce nu corespund realitatii, nu este valid, iar posesorul acestuia nu poate beneficia de avantajele cardului.
Dupa completarea corespunzatoare a formularului, clientul va primi un mesaj sms, prin care se solicita validarea datelor personale prin accesarea unui link. Dupa parcurgerea acestui pas, clientul va primi, prin intermediul paginii accesate, un al doilea mesaj, prin care este informat ca a devenit membru al programului de fidelitate si poate beneficia de avantajele cardului. La cerere, clientului ii sunt inmanate in magazin, Formularul de emitere card si Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, asa cum au fost acestea completate electronic si care vor fi printate de catre operatorii din magazine.
Cardul este emis și activat pe loc in magazin. Detinatorul cardului il poate utiliza imediat dupa ce acesta este emis.
Cardul de fidelitate OPTIblu / Optiplaza / O51 este nominal și netransmisibil. Acesta poate fi utilizat numai de catre titularul acestuia, care are obligatia de a nu il preda altor persoane și de a-l pastra in siguranta. Reprezentantii Organizatorului au dreptul de a verifica validitatea acestuia.
Pentru a beneficia de avantajele programului Card de fidelitate OPTIblu / Optiplaza / O51, posesorul trebuie sa prezinte cardul in momentul achizitiei produselor din magazinele OPTIblu / Optiplaza / O51.
Cardul de fidelitate nu este un instrument de plata. Posesorul nu poate achizitiona produse in baza acestui card, ci poate beneficia doar de avantajele oferite de catre OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A., prin intermediul acestui program de fidelitate.
Mecanismul programului
Fiecare client primeste un card de fidelitate fizic, in magazin (albastru pentru OPTIblu, negru pentru Optiplaza, negru pentru O51). Cu acest card poate face achizitii de produse de optica, cu anumite beneficii, dupa cum urmeaza:
- Discount de 10% la lentile aeriene, indiferent de brand, dioptrie sau tratamentul aplicat; Discount-ul se aplica la pretul de vanzare al lentilelor si se acorda la achitarea comenzii, pe baza cardului de fidelitate.
- 25% discount la rame de vedere si ochelari de soare de la brandurile urmatoare: Ocean, Ocean Ultem, Ocean Titan, Ocean Kids, Roger Duval, Oliver, Montini, Life, ARMAND Eyewear si Jane Arden; Discount-ul se aplica la pretul de vanzare al ramelor si se acorda la achitarea produsului, pe baza cardului de fidelitate.
- Oferta speciala 5+1 CADOU pentru lentile de contact - de la brandurile Johnson&Johnson sau Bausch+Lomb (exceptie lentile de contact colorate plane sau cu dioptrii) - intr-o perioada de 8 luni calendaristice de la prima achizitie. Mecanismul acestui avantaj este urmatorul:
la achizitionarea a 5 pachete de lentile de contact, din aceleasi doua coduri de produs si dioptrii (intr-un interval de 8 luni de la prima achizitie), titularul cardului primeste CADOU o cutie din aceleasi coduri de produs achizitionate anterior, la alegerea titluarului, semnand un formular care atesta predarea produsului cadou.
- Determinare gratuita a dioptriilor, o data pe an, efectuata exclusiv de catre un optometrist. Aceasta consultatie gratuita este in plus fata de campaniile periodice ce se desfasoara in magazine. Intrucat determinarile de dioptrii in magazinele noastre se efectueaza pe baza de programare, este recomandata efectuarea unei programari online, in prealabil, pentru a evita timpii lungi de asteptare. Pentru detalii privind programarile aici: https://www.optiblu.ro/programeaza-online
- Discount de 25% la achizitionarea pieselor de rezerva, asa numitele “spare parts” (brate de la furnizor, lentile soare); Discount-ul se aplica la pretul de vanzare comunicat de furnizor si se acorda la achitarea produsului, pe baza cardului de fidelitate.
- Acces anticipat la beneficiile campaniilor promotionale sau de discount (tip Campanii de brand, campanii exclusive pentru anumite perioade de timp, campanii de Black Friday etc); acestea vor avea descris propriul mecanism de functionare, dupa caz, in Regulament. Un client care s-a inscris in programul de fidelitate OPTIblu / Optiplaza / O51 va fi informat cu privire la campaniile promotionale ce urmeaza sa se deruleze, inainte de data intrarii in vigoare a respectivelor campanii si va putea activa beneficiile campaniei, asa cum va fi descris in mecanismul fiecarei campanii, inainte ca respectiva campanie sa fie activa in magazine. Clientii inregistrati in Programul de fidelitate vor fi informati in avans ( perioada de informare este stabilita de Organizator), prin e-mail sau SMS, in functie de canalele de comunicare in legatura cu care si-au exprimat consimtamantul, cu privire la:
- Data de inceput a Campaniei promotionale de care pot beneficia in avans
- Mecanismul campaniei( Regulamentul Campaniei)
- Produsele incluse in campanie Anexe la Regulamentul Programului de fidelitate OPTIblu / Optiplaza / O51
- Data de la care titularul cardului poate activa avantajul
- Cardul de fidelitate poate fi utilizat in orice magazin din retelele OPTIblu, Optiplaza si O51, putand astfel beneficia de aceleasi avantaje indiferent de brand;
Beneficii acordate copiilor (minorilor) aflati in intretinere, prin intermediul cardurilor de fidelitate al parintilor:
➔ Discount de 25% la lentile pentru schimbarea prematura a dioptriilor. Pentru a beneficia de acest discount, preschimbarea lentilelor trebuie sa aiba loc in maximum 12 luni de la data achizitiei initiale, solicitarea facandu-se cu dovada modificarii dioptriilor (recomandare de la specialist). Discount-ul se aplica la pretul de vanzare al lentilelor si se acorda la plasarea comenzii, pe baza cardului de fidelitate
➔ O determinare de dioptrii gratuita/an la optometrist. Aceasta consultatie gratuita este in plus fata de campaniile periodice ce se desfasoara in magazine; Intrucat determinarile de dioptrii in magazinele noastre se efectueaza pe baza de programare online, este recomandata efectuarea unei programari, in prealabil, pentru a evita timpii lungi de asteptare. Pentru detalii privind programarile aici: https://www.optiblu.ro/programeaza-online
Discounturile oferite in baza cardului de fidelitate OPTIblu / Optiplaza / O51 nu se cumuleaza cu alte discounturi/ reduceri/campanii si nici cu pachete promotionale (cum ar fi, dar fara a se limita la Pachete Vedere OPTIblu sau Pachete Vedere Optiplaza) disponibile in magazine.
Este posibila cumularea discounturilor cardului de fidelitate enumerate mai sus.
Carduri pierdute, furate sau falsificate
Daca participantul la campanie pierde cardul sau ii este furat sau pierdut, acesta trebuie sa anunte personalul din magazine. Odata cu instiintarea se vor comunica numele, adresa si celelalte date de identificare ale posesorului de card.
Participantul care isi pierde cardul sau caruia ii este furat are dreptul la un nou card, dupa o verificare prealabila.
Protectia datelor cu caracter personal
Prin inrolarea in programul de fidelitate, participantii sunt informati ca datele lor personale, furnizate catre OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A., vor fi prelucrate şi introduse in baza de date a OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. si utilizate pentru scopurile prevazute in prezentul Regulament si in Nota de informare pusa la dispozitie la completarea formularului de inrolare.
Datele cu caracter personal furnizate prin formularul de emitere card (nume, prenume, localitate, e-mail si numar de telefon, semnatura), precum si ulterior, furnizate prin utilizarea cardului (istoric de cumparaturi), sunt prelucrate de Organizator, in calitate de operator, in conformitate cu
Regulamentul UE 2016/679 (GDPR), in urmatoarele scopuri:
Inrolarea in program, emiterea cardului si acordarea beneficiilor din cadrul programului de fidelitate Card OPTIblu / Optiplaza / O51
Solutionarea oricaror cereri si /sau reclamatii cu privire la serviciile si/sau produsele achizitionate
Informarea cu privire la modificari in cadrul programului de fidelitate
Studii de piata
Marketing direct (comunicare directa catre cu privire la ofertele, promotiile si evenimentele organizate de Organizator sau de partenerii Organizatorului)
Informarile pe care le puteti primi de la Organizator in urma completarii formularului de acordare a consimtamantului pentru mesaje de marketing direct pot fi, fara a se limita la: notificari SMS privind reduceri produse gama ochelari de soare, notificari SMS consult gratuit, notificari SMS/email promotii evenimente (inceput an scolar, sarbatori oficiale, programe si campanii de informare), notificari e-mail beneficii oferite in colaborare cu Partenerii.
Organizatorul opereaza trei lanturi de magazine in domeniul opticii, sub numele comerciale OPTIblu, Optiplaza si O51, astfel incat este posibil ca in comunicarile noastre de marketing direct sa inseram informatii despre toate brandurile, magazinele si promotiile derulate in cele trei retele de magazine.
Temeiul juridic al prelucrarii il constituie interesul legitim al Organizatorului de a-si imbunatati gama de produse si servicii, de a tine in permanenta clientii informati cu privire la evenimentele si promotiile sale, de a-si fideliza clientii si a le rasplati fidelitatea, precum si consimtamantul dumneavoastra, in ce priveste utilizarea adresei de e-mail si numarului de telefon in scopuri de transmitere de mesaje publicitare (marketing direct).
Datele pot fi dezvaluite partenerilor contractuali din Romania (marketing direct, administrare baze de date, etc.), in vederea prelucrarii acestora in scopurile mentionate mai sus, in numele nostru si doar in conformitate cu instructiunile noastre. Vom pastra controlul asupra datelor dvs. cu caracter personal si vom folosi masuri corespunzatoare de protectie, conform legii aplicabile, pentru a asigura integritatea si securitatea datelor dvs. cu caracter personal in momentul solicitarii respectivilor prestatori de servicii.
In vederea transmiterii materialelor de marketing prin intermediul postei dvs. electronice, OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. utilizeaza platforma Newsman. Cand se utilizeaza acesta platforma, sunt colectate sau furnizate automat anumite date de tracking despre dispozitivul dvs. si modul de utilizare a serviciului (adresa IP, accesari, clickuri, localitate, browser-ul si device-ul folosit), pentru a analiza gradul de interes pe care dvs. il aveti fata de informarile primite si pentru a efectua modificari in tipul de comunicari pe care le transmitem. Astfel, in functie de numarul de comunicari primite si deschise, putem decide daca este necesara vreo schimbare in ceea ce priveste comunicarile pe care le facem. Adresa IP este prelucrata de furnizorul nostru pentru comunicare digitala, conform instructiunilor noastre, pentru a putea primi informatii precum comunicarile deschise de destinatar si link-urile accesate de acesta
Datele dvs. vor fi stocate pe durata de valabilitate a campaniei de fidelizare a clientilor Card OPTIblu / Optiplaza / O51, dar nu mai mult de 2 ani de la data ultimei achizitii in baza cardului. Utilizarea datelor in scop de marketing direct se va efectua pana la retragerea consimtamantului.
In ce priveste datele dumneavoastra personale aveti urmatoarele drepturi, pe care le puteti exercita printr-o cerere scrisa, adresata Organizatorului, cu datele de identificare mentionate mai sus:
1. Dreptul de a cere Organizatorului accesul la aceste date. Aveti dreptul de a obtine de la Organizator o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, aveti acces la datele respective si la urmatoarele informatii: ce date prelucram, in ce scop, daca acestea au fost divulgate tertilor si cui si perioada de stocare a acestor date. Aveti dreptul de a primi gratuit o copie a datelor cu caracter personal ce fac obiectul prelucrarii. Pentru orice alte copii solicitate, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa. Puteti solicita comunicarea informatiilor de mai sus in format electronic, situatie in care datele vor fi furnizate in format electronic, cu exceptia cazului in care solicitati comunicarea acestora in alt format.
2. Dreptul de a cere Organizatorului rectificarea datelor. Aveti dreptul de a obtine, fara intarzieri nejustificate rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care va privesc si/sau de a obtine completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declaratii suplimentare.
3. Dreptul de a cere Organizatorului stergerea datelor. Aveti dreptul de a cere Organizatorului stergerea datelor personale care va privesc, fara intarzieri nejustificate, iar Organizatora are obligatia de a sterge datele cu caracter personal care va privesc, in cazul in care se aplica unul din urmatoarele motive:
Datele cu caracter personal nu sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate
Va exercitati dreptul de opozitie, in conditiile descrise la dreptul de opozitie si nu exista motive legitime care sa prevaleze in ceea ce priveste prelucrarea
Va exercitati dreptul de opozitie cu privire la utilizarea datelor dvs. in scopul marketingului direct
Datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal
Datele personale trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale a operatorului in temeiul legislatiei europene sau nationale
4. Dreptul de a cere Organizatorului restrictionarea prelucrarii. Aveti dreptul de a obtine din partea noastra restrictionarea prelucrarii datelor cu caracter personal, in urmatoarele conditii:
Daca contestati exactitatea datelor prelucrate, pentru o perioada care sa ne permita sa verificam exactitatea datelor
Daca prelucrarea este ilegala, si nu v-ati exercitat dreptul de stergere, aveti dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii
Daca operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar le solicitati pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta
In cazul in care v-ati opus la prelucrare, pe perioada pe care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.
In cazul in care ati obtinut restrictionarea prelucrarii va vom informa inainte de ridicarea restrictiei.
5. Dreptul la opozitie. In orice moment aveti dreptul, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra persoanale. Nu vom mai prelucra datele dvs. cu exceptia cazului in care avem motive legitime si imperoase, pe care le vom dovedi, care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor drepturilor si libertatilor dvs. sau daca scopul prelucrarii este constatarea exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii in orice moment, atunci cand scopul prelucrarii il reprezinta marketingul direct, inclusiv la crearea de profiluri atunci cand masura este legata de marketingul direct respectiv.
Atunci cand va opuneti prelucrarii, in conditiile de mai sus, datele cu caracter personal nu mai sunt prelucrate
6. Dreptul de a depune o plangere in fata autoritatii de supraveghere. Aveti dreptul de a depune o plangere in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal din Romania.
Detalii privind Politica de Confidentialitate Optical Investment Group S,A. puteti gasi pe site-ul www.optiblu.ro la pagina https://www.optiblu.ro/articole/politica-de-confidentialitate.html sau https://www.optiplaza.ro/articole/politica-de-confidentialitate.html.
Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii vor trimite pe adresa de email OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. [email protected] sau la adresa Strada Horia Macelariu nr.61- 81, Sector 1, Bucuresti
Telefon: 0372.132.400 Fax: +4021-423 31 03, o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. In situatiile in care consimtamantul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage acest consimtamant in orice moment. De la caz la caz, in masura in care persoana inrolata intelege sa nu fie de acord cu prelucrarea datelor anterior mentionate, OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. ii va aduce la cunostiinta daca aceasta actiune il impiedica pe OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. sa isi execute anumite obligatii fata de persoana inrolata. In cazul in care participantii isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal in scopuri promotionale si publicitare, OPTICAL INVESTMENT GROUP S.A. va inceta respectiva prelucrare fara a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac in baza altor temeiuri juridice.
Litigii
Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezentul Program de Fidelitate se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediul Organizatorului.